Over ons

Bij Stringer Chiropractie is onze aanpak simpel: het gaat erom jou beter te laten functioneren en dat zo te houden.

Stap binnen bij Stringer Chiropractie en ervaar een andere soort gezondheidszorg. Een warm welkom wacht op je van onze professionele front desk medewerkers en geregistreerde chiropractoren. Wij kunnen multidisciplinaire aanpak aanbieden door hoog gekwalificeerde professionals in ons netwerk.

Wij geloven dat gezondheid een van de meest waardevolle bezittingen is. En meestal komen de mensen bij ons die al een gezondheidsuitdaging hebben gehad, ons standpunt is tweeledig:

Pijn vermindering en Welzijns zorg

Pijn vermindering en welzijns zorg … de keuze is aan jou. Veel mensen die bij onze praktijk komen hebben één doel: pijnvermindering. Dus daar beginne we mee! Gedurende deze initiële intensieve fase van zorg hebben we diverse verplichtingen:

• Zoeken naar de onderliggende oorzaak van de pijn
  • Behandel plan voorstellen om zo snel mogelijk resultaat te boeken
  • Wegen bieden aan klanten om zelf deel te nemen aan het herstel
  • Uitleg geven over welzijns zorg

Jij bent de baas

Ongeacht jouw gezondheids doelen, begrijp goed dat wij jouw ondersteunen. Jij bent de baas! Het is jouw lichaam, jouw gezondheid, jouw toekomst. Onze taak is om de beste chiropractie aan te bieden en het is aan jou om te beslissen hoeveel je wilt.

Klik hier en boek jouw afspraak nu !.

Bedrijfs Informatie

Stringer Chiropractie ingeschreven bij KvK in Alkmaar

Wij werken onder andere samen met :
Helena van Dijk – Klassiek Homeopaat
Marijke Engelbrecht – Bioresonantie therapeut