Bent u niet tevreden?

Natuurlijk doen u en uw behandelaar er alles aan om de behandeling en het contact zo vlot en prettig mogelijk te laten verlopen. Toch kan het gebeuren dat u een klacht heeft over de behandeling . Een andere mogelijkheid is dat u ontevreden bent over de manier waarop iemand bij Stringer Chiropractie met u omgaat. Dan is het goed om uw klacht kenbaar te maken. Niet alleen voor uzelf, maar ook voor andere patiënten en voor de kwaliteit van de beroepsgroepen.

Allereerst is het de moeite waard om een gesprek aan te gaan met uw behandelaar of contact op te nemen met de praktijk. Dit kan telefonisch of per email (info@stringerchiropractie.nl).  Het kan zijn dat u het moeilijk vindt om uw klacht aan de orde te stellen. Een gesprek kan immers confronterend zijn. Neem dan iemand mee naar het gesprek, bijvoorbeeld uw partner, een familielid of iemand anders die u vertrouwt.

Komt u er samen niet uit ? Meer informatie vindt u in onderstaande folder, welke op verzoek ook in onze vestiging te verkrijgen is.

klachtenformulierchiropractie